Ingatlan nyilvántartó szoftver

A szoftver lehetővé teszi az összes ingatlanhoz kapcsolódó adat és dokumentáció digitális nyilvántartását, ezáltal gyors hozzáférést biztosít a fontos információkhoz és minimalizálja az emberi hibák lehetőségét, hatékonyabbá teszi a munkavégzést.

Ingatlan nyilvántartó szoftver - nyilvantartok.hu

Előnyök nagyvállalatok számára

Ingatlan alapadatok és szerződéses információk kezelése

Ingatlan alapadatok és szerződéses információk kezelése

  • Az összes telephely adata (cím, alapterület, tulajdonosi és bérleti információk) egy helyen elérhető.
  • Automatikus értesítések a szerződések lejáratáról, megújítási lehetőségekről.
  • Könnyű hozzáférés a bérleti szerződésekhez, tulajdoni lapokhoz és egyéb fontos dokumentumokhoz.
Közüzemi szerződések és számlák kezelése

Közüzemi szerződések és számlák kezelése

  • Nyomon követhető minden közműszerződés (víz, áram, gáz, internet stb.).
  • Automatikus számlanyilvántartás, amely segít a költségek ellenőrzésében és optimalizálásában.
  • Előrejelzés és költségelemzés a közüzemi kiadásokról.
Ingatlanhoz tartozó eszközök listája
Ingatlanhoz tartozó eszközök listája
  • Digitális eszköznyilvántartás (pl. klímaberendezések, fűtési rendszerek, liftek, biztonsági rendszerek stb.).
  • Részletes eszközinformációk (telepítés időpontja, gyártó, garancia, állapot).
  • Átlátható leltárkezelés, amely segít az eszközök értékcsökkenésének nyomon követésében.
Karbantartási határidős feladatok nyomon követése
Karbantartási határidős feladatok nyomon követése
  • Automatikus figyelmeztetések az esedékes karbantartásokra és felülvizsgálatokra.
  • Központi rendszer a feladatok kiosztására és teljesítésük nyomon követésére.
  • Csökkenti a váratlan meghibásodások és leállások kockázatát.
Műszaki adatok nyilvántartása
Műszaki adatok nyilvántartása
  • Épületszerkezeti adatok, gépészeti rendszerek információi egy központi adatbázisban.
  • Könnyen elérhető dokumentáció (pl. építési tervek, gépészeti rajzok, tűzvédelmi előírások).
  • Segít a műszaki csapatnak a gyors döntéshozatalban és az üzemeltetési feladatokban.
Ingatlan nyilvántartó alkalmazás - Yappdo - nyilvantartok.hu

Miért éri meg egy nagyvállalatnak bevezetni?

Költségcsökkentés

Átláthatóbb üzemeltetés, alacsonyabb fenntartási költségek.


Hatékonyságnövelés

Kevesebb manuális munka, automatizált nyilvántartás.

Gyorsabb döntéshozatal

Minden releváns adat elérhető egy központi rendszerben.


Kockázatcsökkentés

Elkerülhetőek a szerződéses és műszaki problémák a rendszeres nyilvántartás révén.


Adatbiztonság és GDPR-megfelelés

Az érzékeny ingatlan- és pénzügyi adatok biztonságosan tárolhatók és kezelhetők.
Ingatlan nyilvántartó alkalmazás - Yappdo - nyilvantartok.hu
Új eszköz és hatékonyabb megoldás! - nyilvantartok.hu
Yappdo - 80%-kal kevesebb időt igényel a fejlesztés - nyilvantartok.hu

Új eszköz,
hatékonyabb megoldás!

A szükséges elemzéseket elvégezve, szakembereink kidolgoznak olyan megoldásokat, amelyeket a cégek üzleti céljaik elérése érdekében, lehetőségeiket figyelembe véve, alkalmazni tudnak.

Megtervezzük és elkészítjük az alkalmazást pár nap alatt No-Code keretrendszerünkben, a Yappdoban.

Segítséget nyújtunk a kidolgozott megoldások alkalmazásában és gondoskodunk a rendszer folyamatos és megbízható működéséről.

Új eszköz, hatékonyabb megoldás! - nyilvantartok.hu

Felkeltettük az érdeklődését?

Lépjen velünk kapcsolatba!

Govern group logo

500+

Ügyfél

650+

Megoldás

30+

Szoftver

25

Dolgozó

Copyright © 2025 Govern-Solution Kft. Minden jog fenntartva!