Kontrollálja beszerzéseit

Az Ordering használatával rendszerezett keret között tarhatók nyilván a szállítók, a kiadott engedélyek, valamint a megrendelések és az azokhoz kapcsolódó számlák, pénzügyi adatok is.

Kis összegű beszerzések nyilvántartó - ordering.hu - Yappdo
Kis összegű beszerzések nyilvántartó - ordering.hu - Yappdo
Átlátható

A szállítók szerint, tagolva rendszerezi a megrendeléseket. Pontosan nyomon követhető, hogy adott évben adott szállítótól mi és milyen tételben került beszerzésre.

Kis összegű beszerzések nyilvántartó - ordering.hu - Yappdo
Engedélyezési eljárás

A rendszerben lehetőség van a szerződéshez nem kötött kisebb értékű beszerzések engedélyezéséhez szükséges valamennyi információ rögzítésére, és ezen adatok alapján automatikus igénylőlap, valamint megrendelőlap nyomtatására.

Kis összegű beszerzések nyilvántartó - ordering.hu - Yappdo
Egyedi dokumentum generálás

A szervezet működéséhez és arculatához is megfelelő egyedi sablonok alapján a rendszerben rögzített adattartalommal egy kattintással elkészíthetők a szükséges dokumentumok.

Átlátható, rendszerezett beszerzések

Az évekre és szállítókra strukturált felület biztosítja az adatok egyszerű rögzíthetőségét, szükség esetén pedig az áttekinthető, gyors visszakereshetőségét.

Egységes adattartalom és megjelenés

A szervezetre szabott sablon dokumentumok biztosítják, hogy az igénylő és megrendelő lapok megfeleljenek a szervezet elvárt formai és tartalmi követelményeinek. Nem lesznek többé hiányos igénylések, helytelenül kitöltött megrendelések.

Azonnali rendelkezésre állás

Webes rendszer lévén bárhonnan és bármikor elérhető. A szükséges adatok az arra jogosult felhasználók számára mindig hozzáférhetők. Nem kell többé vadászni az adatokra, azok egy helyen átláthatón rendelkezésre állnak.

Kis összegű beszerzések nyilvántartó - ordering.hu - Yappdo

Egyszerű használat

A rendszer használata egyszerű és gyors. A beviteli felületek átláthatók, gyorsan kitölthetők. A kezelése nem igényel magas szintű számítástechnikai ismereteket. Bevezetése akár évközben is lehetséges az export funkció használatával.

Felgyorsult átfutási idő

A rendszerbe elég csak egyszer rögzíteni a beszerezni kívánt eszközre vonatkozó információkat, így lerövidül az adminisztrációval töltött idő. Az adatok rögzítése után egyből nyomtathatók az igénylő és megrendelő lapok. Gyorsul az ügyintézés, több idő marad az érdemi munkára.

Tovább az Ordering oldalára

Az Ordering használatával rendszerezett keret között tarhatók nyilván a szállítók, a kiadott engedélyek, valamint a megrendelések és az azokhoz kapcsolódó számlák, pénzügyi adatok is.

Govern group logo

495

Ügyfél

641

Megoldás

28

Szoftver

33

Dolgozó

Copyright © 2024 Govern-Solution Kft. Minden jog fenntartva!