tagnyilvántartó
Tagkezelés és átlátható nyilvántartás
Egy jól működő tagnyilvántartó rendszer segít abban, hogy a szervezet hatékonyabban működjön, és a vezetőség az adminisztráció helyett a közösség építésére koncentrálhasson.

Mire jó egy tagnyilvántartó rendszer?
Tagok adatainak központi kezelése
- Minden tag személyes adatai (név, elérhetőség, születési dátum stb.) egy helyen nyilvántarthatók.
- Tagsági státusz (aktív, inaktív, felfüggesztett) nyomon követése.
- Kiskorú tagok esetén szülői adatok és kapcsolattartás kezelése.
Tagsági díjak és befizetések kezelése
- Automatikus értesítések a tagsági díjak esedékességéről.
- Befizetések nyilvántartása és követése.
- Lehetőség külön modulként elektronikus fizetésre és számlázásra.
Szerződések és dokumentumok tárolása
- Digitális dokumentumtár a tagsági szerződések, nyilatkozatok és egyéb fontos dokumentumok számára.
- Gyors hozzáférés bármilyen hivatalos irathoz.
Rendezvények és események kezelése
- Meghívók küldése és részvételi visszajelzések kezelése.
- Jelenlét és aktivitások nyilvántartása.
- Versenyek, edzések, találkozók szervezése és kommunikációja.
Jogosultságkezelés és hozzáférések szabályozása
- Különböző jogosultsági szintek beállítása (pl. adminisztrátorok, edzők, pénzügyesek).
- Biztonságos adatkezelés és GDPR-megfelelőség biztosítása.
Kommunikáció és
kapcsolattartás
- Csoportos e-mail értesítések küldése a tagoknak.
- Fontos közlemények és hírek egyszerű továbbítása.
Eredmények és minősítések nyilvántartása
- Eredmények, teljesítmények és minősítések archiválása.
- Statisztikák és kimutatások készítése a tagok fejlődéséről.
Kinek ajánlott egy tagnyilvántartó rendszer?

Sportegyesületeknek
Tagok, edzések és versenyeredmények kezelése.

Kulturális egyesületeknek
Tagság, események és közösségi aktivitások nyilvántartása.

Szakmai szervezeteknek
Tagsági díjak, jogosultságok és továbbképzések követése.

Kluboknak és nonprofit szervezeteknek
Egyszerűsített adminisztráció és hatékony kapcsolattartás.
Miért érdemes bevezetni?
Időt spórol
Automatizált nyilvántartás és értesítések csökkentik az adminisztrációs terheket.
Pontos és átlátható nyilvántartás
Minden adat könnyen elérhető és naprakész.
Biztonságos adatkezelés
GDPR-megfelelőség és korlátozott hozzáférések biztosítása.
Jobb kommunikáció
Gyors és hatékony kapcsolattartás a tagokkal.

Új eszköz,
hatékonyabb megoldás!
A szükséges elemzéseket elvégezve, szakembereink kidolgoznak olyan megoldásokat, amelyeket a cégek üzleti céljaik elérése érdekében, lehetőségeiket figyelembe véve, alkalmazni tudnak.
Megtervezzük és elkészítjük az alkalmazást pár nap alatt No-Code keretrendszerünkben, a Yappdoban.
Segítséget nyújtunk a kidolgozott megoldások alkalmazásában és gondoskodunk a rendszer folyamatos és megbízható működéséről.

Felkeltettük az érdeklődését?
Lépjen velünk kapcsolatba!
Elérhetőségeink
500+
Ügyfél
650+
Megoldás
30+
Szoftver
25
Dolgozó
Copyright © 2025 Govern-Solution Kft. Minden jog fenntartva!